piątek, 5 lipca 2013

Było sobie życie

Ostatnio mało piszę, ponieważ Adaś nie chodzi do przedszkola, więc w trójkę korzystamy z wakazji i pięknej pogody, a wolnego czasu na pisanie mam teraz mało za to czas spędzony z dzieciakami jest bezcenny. Dziś tylko chciałam Wam przypomnieć o zapomnianej bajce pod tytułem "Było sobie życie", mój syn ogląda ją z otwartymi ustami i wyłapuje mnustwo informacji, które są w niej zawarte. Nie wiem czy są jakieś nowsze bajki tego typu, jedyna która mi przychodzi do głowy to "Adibu", a może Wy znacie jakieś fajne bajki, które są ciekawe i potrafią dużo nauczyć?

8 komentarzy:

  1. Bajki jeszcze przed nami. Majce puszczam ' ej bi si di' i jakieś tam angielskie pioseneczki [ chyba zboczenie zawodowe:) -lektorem jestem hehe]

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam tą bajkę, ostatnio właśnie byłam w żabce, patrzę a tam było sobie życie i byli sobie odkrywcy. Mówię do Jaśka - tą bajkę na 200 % będziesz oglądał

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak karmiłam piersią, to to oglądałam (tak sobie, dla przyjemności i przypomnienia... młoda więc w pewnym sensie też... ale jakoś nie mam wątpliwości, że po to jeszcze sięgniemy:) )

    OdpowiedzUsuń
  4. W dzieciństwie bardzo lubiłam tą bajkę. Teraz na Pulsie2 emitują Był sobie kosmos ale nie jest już tak fajny jak Było sobie życie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, chciałabym zaprosić Was do wzięcia udziału w kilku naszych zabawach.
    W jednej do wygrania są bardzo fajne gadżety z bajki Uniwersytet Potworny (bluzeczka, torba sportowa, przybory) na prace czekamy jeszcze 2 dni... W drugim jest możliwość przetestowania ciekawej gry edukacyjnej dla dzieciaczków - zgłoszenia przyjmujemy jeszcze tylko dziś do północy... Trzeci jest konkursem fotograficznym w którym można wygrać śliczny i mięciutki ręczniczek, poduszeczkę lub apaszkę - tutaj jest jeszcze sporo czasu :)

    Nie chciałabym nadużywać Waszej cierpliwości i nie wkleje linków, ale jeśli jesteście zainteresowani, którąś z wyżej wymienionych zabaw to zapraszam na mój profil do bloga "Babylandia". Po boku są banerki konkursowe, więc łatwo trafić na to co Was ciekawi. Jeżeli jednak nie jesteście zainteresowani to z góry chciałabym bardzo przeprosić za tę reklamę...
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, chciałam Cię poinformować, że wyróżniłam Twój blog w Liebster Blog Award. Zapraszam Cię do zabawy, szczegóły tutaj: http://dzikawozkowa.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze przyznać, że pierwszy raz widzę blog, który jest pisany przez mame :D
    Zapraszam cię do mnie http://kapciowe-rozkminki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej samej serii są jeszcze bajki o historii. Pamiętam, że jako dziecko bardzo je lubiłam.

    OdpowiedzUsuń