piątek, 16 sierpnia 2013

Osiem miesięcy razem




Dziś zaległy post dotyczący postępów w rozwoju Anetki. 30 lipca moja córka skończyło  osiem miesięcy i zrobiła ogromne postępy podczas gdy byliśmy na wakacjach, Ona nie próżnowała, nauczyła się raczkować a dwa dni później wstawać, więc teraz jest jej wszędzie pęłno i trzeba bardzo uważać, bo wszędzie się wspina. Poza tym bardzo ładnie już robi "kosi kosi" i "pa pa". Dietę rozszerzamy systematycznie, głównie o owoce (np. brzoskwinie, nektarynki) i warzywa (m.in. brokuły) ale również mięso (narazie głównie z indyka i królika). Przeważnie jada pięć posiłków dziennie:
  1. kaszka
  2. jakiś owoc (najczęściej jabłko lub suszona śliwka) lub mleko mamy :-)
  3. zupka
  4. jogurt lub mleko mamy :-)
  5. kaszka

Ząbki narazie ma dwa ale idą kolejne czego Aneta nie znosi zbyt dobrze i ja cierpię razem z Nią ale damy radę, w końcu kto jak nie my :-)


6 komentarzy:

  1. Cudowna. I te dwa piękne ząbki. Ah! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój 22 skonczy 8 mc :) ale niestety a moze stety ma juz 8 zebow ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. A moja córeczka ani jednego zębiska nie ma a już 9 miesięcy skończyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to z tymi zębami jest, każdemu wyrosną w swoim czasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wygląda z tymi ząbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakbym widziała mojego Xaviera z tymi ząbkami:)

    OdpowiedzUsuń