piątek, 13 grudnia 2013

Ciastka przez maszynkę

Dziś chciałabym Wam podać przepis na pyszne i bardzo ładne ciastka przez maszynkę. Ciasteczka są proste do wykonania, jedynym problemem jest posiadanie maszynki do ich zrobienia, ja narazie pożyczyłam ją od mojej mamy, ale rozglądam się również za nią w sklepach, aby mieć swoją własną, napewno maszynka do ciastek będzie często wykożystywana.

Składniki:
1 kg mąki
2 kostki palmy (ja używam jednego masła i jednej margaryny, wtedy ciasteczka są smaczniejsze)
25 dkg cukru pudru
4 żółtka
2 cukry waniliowe
2 łyżeczki proszku do pieczenia

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki połączyć, zarobić ciasto, zrobić cieasteczka i piec w temperaturze 160-170 st.C przez około 15 minut.

4 komentarze:

  1. Mniam, ale smaka sobie na noc narobiłam. A co to za maszynka do ciasteczek.? pierwszy raz słyszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie niestety nie zdążyłam zrobić zdjęcia tej maszynki do ciastek, ale na allegro znalazłam coś podobnego, więc możesz sobie zajrzeć http://allegro.pl/maszynka-do-ciastek-dekorator-do-tortow-kremow-i3796874743.html lub http://allegro.pl/maszynka-do-ciastek-dekorator-wyciskacz-tescoma-i3795154763.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie Twój blog, więc z chęcią nominowałam Cię do Liebster Blog Award. zapraszam do mnie po instrukcje i pytania.

    OdpowiedzUsuń