czwartek, 24 lipca 2014

Siedem lat razem

Dziś Adaś kończy 7 lat :-)
7 lat - wciąż nie mogę w to uwierzyć...

Termin porodu miałam na 7 lipca 2007 roku, niestety wszystko się opóźniło i Adaś przyszedł na świat 24 lipca, lato było wtedy bardzo upalne a ja bardzo cieszyłam się, że już jest na świecie :-) 
Ważył 3400 i miał 55cm. a teraz już jest dużym, samodzielnym chłopcem. Umie czytać, dobrze sobie radzi z dodawaniem, odejmowaniem, próbuje już nawet mnożyć. Jest bardzo ruchliwym i pełnym energii dzieckiem. Od września pójdzie do szkoły, zobaczymy jak tam sobie będzie radził...

Jest moim małym mężczyzną, który potrafi mnie wyprowadzić z równowagi, wzruszyć i rozśmieszyć do łez, zadziwić oraz zachwycić...

Kocham Go - cóż dodać :-)


2 komentarze:

  1. Dzieciaki tak szybko rosna, Adas jest w wieku mojej siostrzenicy, ktora we wrzesniu rowniez pomaszeruje do pierwszej klasy...a ja pamietam, jakby to bylo wczoraj, jak trzymalam ja nowonarodzona na reku.

    OdpowiedzUsuń
  2. bo dzieci stanowczo za szybko rosną :(
    pozdr i zapraszam do nas na nowe katy www.swiatkarnki.pl

    OdpowiedzUsuń