czwartek, 10 lipca 2014

Ujędrnienie, wyszczuplenie - jak wspomagać odchudzanie

Na temat mojej diety pisałam już w postach:
Dziękuję jeszcze raz wszystkim za pozytywne komentarze i gratulację, one również dają mi dalszą motywację do działania :-)

Jednak dziś nie o tym, może po części, ale nie do końca. Wraz ze zmianą odżywiania zaczęłam stosować preparaty ujędrniające i wyszczuplające głównie na brzuch. A oto one:


1. Soraya, Mleczko do ciała sceniczne silnie ujędrniajace 25+
"Mleczko ujędrniające 25+ przeznaczone jest dla kobiet młodych, energicznych, zadbanych, wymagających od preparatu poza podstawową pielęgnacją nawilżającą silnego działania ujędrniającego. Formuła anti-ageing zapewnia zachowanie zdrowej i młodej skóry przez wiele lat.
Mleczko zawiera vital slim complex (kofeina + algisiumC) o silnym działaniu ujędrniającym oraz drenującym. Zapewnia uwalnianie tłuszczu z komórek, przez co następuje szybsze jego spalanie. Podtrzymuje i zwiększa elastyczność skóry."

Opis jak zwykle bardzo ładny i człowiek aż chce się nim posmarować aby uwolnić tłuszcz z komórek. Jednak nie zauważyłam aby moje ciało a głównie brzuch po stosowaniu tego mleczka było jędrniejsze.

2. Garnier, Intensywne Ujędrnianie, Odżywczy balsam ujędrniający
"Odżywia i ujędrnia skórę. 
Bogata formuła zawiera kofeinę i ekstrakt z zielonej herbaty. 
Dla wzmocnienia skóry suchej i pozbawionej jędrności.
Szybko wchłaniająca się formuła balsamu wzbogacona w kofeinę i przeciwutleniacz - ekstrakt z zielonej herbaty, ujędrnia i chroni Twoją skórę przed przesuszeniem."

Na pewno ten balsam bardzo fajnie nawilża i wydaje mi się, że również moje skóra po jego użyciu jest trochę bardziej jędrna. Minusem na pewno jest jego opakowanie, nie da się go postawić do góry nogami, balsam jest dość gęsty i jest problem mniej więcej jak już mamy mniej niż połowę opakowania.

3. Perfecta Slim Fit, Serum przeciw rozstępom wyszczuplające
"Skoncentrowany, wysokoaktywny preparat wyszczuplająco - ujędrniający polecany do szybkiej redukcji rozstępów oraz błyskawicznego modelowania ramion, brzucha, ud i pośladków.
Jak działa?
  • skutecznie redukuje widoczność rozstępów
  • intensywnie regeneruje skórę poprawiając jej koloryt i napięcie
  • znacznie poprawia elastyczność i sprężystość skóry
  • ujędrnia
  • przyspiesza wyszczuplanie brzucha, ud i pośladków
  • zapobiega powstawaniu nowych rozstępów."
Tu najbardziej podoba mi się, że jest polecany do szybkiej redukcji rozstępów i błyskawicznego modelowania :-) Co rozumieją producenci przez słowa szybkie i błyskawiczne tego jeszcze nie wiem, bo dopiero od kilku dni go stosuję, na pewno opakowanie odpowiada mi w 100% ponieważ tuby są najbardziej praktyczne moim zdaniem. Konsystencja też bardzo fajne, zapach to zależy co kto lubi, a po posmarowaniu czuć delikatne chłodzenie i mrowienie.


Podsumowując nadal szukam czegoś co mnie powali na kolana, może macie jakieś sprawdzone przez siebie specyfiki, które dobrze działają, wiem że cudów nie ma i nie schudniemy dzięki samym balsamom, kremom, mleczkom, ale głównie zależy mi, żeby poprawić trochę jędrność skóry. Jak zwykle czekam na wasze rady.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz