czwartek, 3 lipca 2014

Rocznica - trzy lata małżeństwa

Wczoraj minęły trzy lata od naszego ślubu a ja nadal kocham mojego męża tak jak Go kochałam trzy lata temu a nawet powiedziałabym, że bardziej, z każdym dniem moja miłość jest większa. 
Jeden z moich ulubionych cytatów, który doskonale opisuje to jaka jest moja miłość :-)

"Miłość jest jak narkotyk. 
Na początku odczuwasz euforię, poddajesz się całkowicie nowemu uczuciu, a następnego dnia chcesz więcej. I choć jeszcze nie wpadłeś w nałóg, to jednak poczułeś już jej smak i wierzysz, że będziesz mógł nad nią panować. Myślisz o ukochanej osobie przez dwie minuty, zapominasz o niej na trzy godziny. Ale z wolna przyzwyczajasz się do niej i stajesz się całkowicie zależny. Wtedy myślisz o niej przez trzy godziny, a zapominasz na dwie minuty. 
Gdy nie ma jej w pobliżu - czujesz to samo co narkomanii, kiedy nie mogą zdobyć narkotyku. Oni kradną i poniżają się, by za wszelką cenę dostać to, czego tak bardzo im brak.
A ty jesteś gotów na wszystko, by zdobyć miłość." Paulo Coelho

Oby kolejne lata były równie szczęśliwe, i oby przeszkody, które się pojawią na naszej drodze udało nam się wspólnie pokonać :-)

12 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego na kolejne lata, by milosc rosla wraz z wiekiem :)

    p.s. Slub mielismy w tym samym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taką mam nadzieję, że nadal będzie rosła z wiekiem :-)

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego dla Was i oby tych przeszkód było jak najmniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przeszkody i trudności oczywiście zawsze jakieś są, mam nadzieję, że będzie ich jak najmniej :-)

      Usuń
  3. U nas też stukęło trzy lata :D

    Wszystkiego naj naj naj na najbliższe sto lat i dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno po pięciu się psuje, więc jeszcze mamy dwa lata błogiego szczęścia ;-)

      Usuń
  4. No to i my ślubowali w 2011 ;) Wytrwałości! Bo teraz tak trudno wytrwać... Więc jeszcze raz wytrwałości! I miłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... widzę, że sporo moich znajomym mam blogerek wychodziło za mąż w 2011 roku, oby ten rok dla nas wszystkich był szczęśliwy :-)

      Usuń
  5. Dużo zdrowia i miłości Wam życzę i aby każdy dzień był tylko lepszym od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń