wtorek, 2 kwietnia 2013

Kulinarnie - orzechowe rogaliki

Dziś podam Wam przepis na rogaliki orzechowe, przepis jest bardzo prosty. Odkąd pamiętam moja mama robiła ciasteczka właśnie według tego przepisu i zawsze się udawały. Teraz ja również często z niego korzystam i jestem bardzo zadowolona, znikają bardzo szybko z talerza dlatego ja przeważnie robię z podwójnej porcji. Dodatkowym plusem jest to, że można je długo przechowywać, oczywiście jeśli coś zostanie ;-)
 

Składniki:
20 dkg margaryny palmy
8 dkg cukru
1 jajko
30 dkg mąki
10 dkg mielonych orzechów

Sposób przygotowania:
Ze wszystkich składników zagniatamy ciasto. Z ciasta formujemy małe rogaliki (ja z ciasta formuje wałki o grubości około 1 cm następnie kroje je na mniejsze kawałki i zawijam w rogale). Układamy na blachę i pieczemy w temperaturze około 180 st.C do zarumienienia. I gotowe... A ha... później można jeszcze obtoczyć je w cukrze pudrze :-)

4 komentarze:

  1. ale banalny przepis :).

    może się skuszę jak tylko objemy wszystko ze świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do mnie na wyróżńienie Liebster Awards
    http://mamom-polecamy.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń