wtorek, 16 kwietnia 2013

Liebster Blog

Zostałam nominowana do zabawy LIEBSTER BLOG aż przez cztery blogowiczki:
Jako pierwsza nominowała mnie Karolowa mama i od niej skopiowałam objaśnienie zabawy, oraz odpowiedziałam na jej pytania. Dziękuję wszystkim powyższym blogowiczką za nominację.
 
„Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 
Pytania Karolowej mamy oraz moje odpowiedzi:
  1. czarny czy biały?
    • czarny
  2. kawa czy herbata?
    • kawa, choć teraz gdy karmię to raczej herbata
  3. chipsy czy jabłko?
    • jabłko
  4. lato czy zima?
    • zdecydowanie lato
  5. pizza czy sałatka?
    • sałatka
  6. dzień czy noc?
    • dzień
  7. góry czy morze?
    • na co dzień góry, na wakacje morze
  8. miasto czy wieś?
    • miasto
  9. film czy książka?
    • książka
  10. aktywność czy lenistwo?
    • to zależy
  11. moje życie jest…?
    • takie jakie chcę
Blogi, które ja nominuję:
Moje pytania:
  1. Miejsce, które chciałabyś zwiedzić?
  2. Ulubiony kwiat?
  3. Jak długo wytrzymałabyś bez telefonu komórkowego?
  4. Mięso czy warzywa?
  5. Najsmaczniejszy owoc według Ciebie?
  6. Najważniejsze w życiu jest...?
  7. Dlaczego założyłaś blog?
  8. Ulubiona książka?
  9. Czy uprawiasz jakiś sport, jeśli tak to jaki?
  10. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?
  11. Marzę o ...

2 komentarze:

  1. Dziękuję :) Już się w to bawiłam kilka razy, w wolnej chwili zamieszczę odpowiedzi na Twoje pytania w tym wątku http://czymzajacmalucha.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-award-ciag-dalszy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :)
    Też już byłam nominowana ale mogę pobawić się jeszcze raz tylko pewnie z lekkim opóźnieniem bo kiepsko u mnie z czasem :/

    OdpowiedzUsuń