środa, 5 lutego 2014

Stroje karnawałowe

KARNAWAŁ 2011

Wczoraj Adaś w przedszkolu miał bal przebierańców i tak wzięło mnie na wspominki jak to było w latach ubiegłych za kogo był przebrany.

Zazwyczaj mieliśmy problem z tym jaki strój karnawałowy wybrać dla chłopca, wydaje mi się, że dla dziewczynki jest łatwiej, choć o tym się przekonam jak już Anetka będzie w wieku przedszkolnym.

Przedstawiłam Wam zdjęcia stroi, w których Adaś wystąpił na balach przebierańców w trzech ostatnich latach, z tego roku niestety jeszcze nie mamy zdjęcia, może dziś uda mi się zrobić zdjęcia.

Jak widać na zdjęciach w 2011 roku Adaś był przebrany za klauna, rok później miał strój kowboja inspirowany postacią Chudego z "Toy Story" choć niestety koszula nie żółta. No a rok temu Adaś był żołnierzem. 
KARNAWAŁ 2012
KARNAWAŁ 2012

KARNAWAŁ 2013
KARNAWAŁ 2013

2 komentarze:

  1. Aż dziw że w dzisiejszych czasach jeszcze jacyś chłopcy obchodzą się bez Ben10 albo innych cudaków :) Świetne stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę się doczekać aż będę mogła przebierać swoją małą :)
    Kowboj mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń