wtorek, 14 maja 2013

Na co do kina?

Nadszedł już czas abyśmy wybrali się gdzieś razem z mężem bez dzieci. Córce przeszedł już etap bania się wszystkich i wkroczyła w nowy etap, w którym pójdzie prawie do każdego z czego jestem bardzo zadowolona. Postanowiliśmy to wykożystać, podrzucić dzieci babci i pójść z mężem do kina, ostatno byliśmy w kinie z synem jeszcze jak byłam w ciąży na animacji "Madagaskar 3" :-) Jednak powstał problem: na jaki film się wybrać? Szczerze to nie znalazłam nic co by mnie zachwyciło streszczeniem, więc jeszcze się zastanawiam co wybrać. Do wyboru mam między innymi:

  • "Oszukane" - dramat, produkcja: Polska 2013
  • "Przelotni kochankowie" - komedia, produkcja: Hiszpania 2013
  • "Panaceum" - thriller/dramat sensacyjny, produkcja: USA 2013
  • "Układ zamknięty" - thriller, produkcja: Polska 2013  
Może byliście na którymś z tych filmów i możecie go polecić lub odradzić, albo zachęcić mnie do obejrzenia jakiegoś innego filmu, który aktualnie leci w kinach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz