poniedziałek, 27 maja 2013

Trzy miesiące blogowania

Jutro mijają trzy miesiące odkąd zaczęłam blogować, dokładnie 28.02.2013r. napisałam pierwszego posta zatytułowanego "Złe dobrego początki" (link) dlatego nadszedł już czas na krótkie podsumowanie tego co było.

Do tej pory opublikowałam 27 postów, nie wiem czy to dużo czy mało, wiadomo jak to jest przy małym dziecku, raz mam więcej czasu na pisanie, częsciej mniej bo pochłaniają mnie domowe obowiązki, ale staram się pisać w miarę regularnir. Łączna liczba wyświetleń mojego bloga to obecnie 646 z czego jestem zadowolona, cieszę się, że wogóle ktoś czyta to co piszę. Najpopularniejsze posty jak do tej pory to:

  • Molestowanie przez księdza (link)
  • "12 rozmów o miłości. Rok po katastrofie" Joanna Racewicz (link)
  • Buży biust problemem (link)
Myślę nad zmianą szablonu mojego bloga, ten już za bardzo mi się nie podoba ale na to muszę mieć więcej czasu. Chciałabym poznać wasze opinie, może jakieś rady dotyczące mojego bloga dlatego liczę na Wasze komentarze w tej sprawie, za które z góry dziękuję. Kolejne podsumowanie mam nadzieję za trzy miesiące...

2 komentarze:

  1. Ja ci wiernie kibicuję -czytam na bieżąco, choć w starszych postach mam zaległości:)

    Co do zmiany skórki - tobie musi się podobać:P Bo dużo trudniej jest pisać tam, gdzie nam się nie podoba, niż czytać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję że odwiedziłaś mój blog.Ja tez niedawno założyłam na koniec marca.
    Kontynuuj dalej blog pod warunkiem że sprawia Tobie to przyjemność.Jesteś młodą mamą i szukaj podobnych blogów aby mieć wspólny temat i pisz komentarze a na pewno inne blogi odezwą się.Mnie interesują robótki i wiejskie klimaty.Jeżeli spodobało się Tobie u mnie to zapraszam częściej ja też postaram się zaglądać do Ciebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń