poniedziałek, 18 marca 2013

Buży biust problemem

Cieszę się, że ostatnio w mediach coraz częściej pojawiają się tematy związane z problemami jakie wiążą się z posiadaniem dużego biustu. Dobrze, że nie pokazuje się jedynie zalet związanych z obfitym biustem i problemów kobiet posiadających małe piersi, ale również podkreśla się, że duży biust może być takim samym problemem lub nawet większym niż jego brak lub mały rozmiar.

Ja jestem "szczęśliwą" posiadaczką biustu w rozmiarze UK 36H, czyli jakieś EU 80H. Osobiście uważam, iż poza tym, że biust jest jednym z moich atutów to też wiążą się z tym różne problemy. Kłopoty związane są między innymi z zakupem biustonosza, w sklepach trudno znaleść taki rozmiar i fason, który będzy odpowiedni dla tak dużego biustu. Największy wybór w większych rozmiarach znajduje się w sklepach internetowych, jednak pozostaje dyskomfort związany z brakiem możliwości przymierzenia takiego biustonosza przy zakupach online, podczas gdy jest to wskazane aby odpowiednio dopasować bieliznę. Poza tym biustonosze w takich rozmiarach raczej nie są tanie. Kolejnym problemem jast zakup ubrań, np. trudności związane z doborem koszuli, która czesto rozchodzi się na wysokości biustu i jednym z wyjść jest kupno zbyt dużej koszuli, dobierając rozmiar według biustu. Do tego dochodzą jeszcze kłopoty zdrowotne z kręgosłupem i problemy z uprawianem sportu, np. bieganiem.

3 komentarze:

  1. bardzo ciekawy blog, zgadzam się z notatka, jednak mimo wszystko nie pogardziłabym większym biustem.. :P
    zapraszam na mojego bloga i zachecam do obserwowania : aparat-na-swiat.blogspot.com
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. spodobało mi się tu , fajna notka :*
    będę tu częściej zaglądać ! ;*

    + serdecznie zapraszam mam nadzieję że ci się spodoba i będziesz wpadać częściej ! ;)
    każdy jest mile widziany ! ♥

    kiedy-hobby-zamienia-sie-w-nalog.blogspot.de

    Także zapraszam na ciekawe opowiadanie , znajomej.
    Dziewczyna pisze po prostu cudownie .
    Mam nadzieję że wpadniesz i tak samo bd. się zachwycać jej blogiem jak ja .!

    could-be-the-one.blogspot.de

    Pozdrawiam <33

    ` mańka ;) X X X

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten sam problem. Normalnie 70F, a teraz ze względu na laktacje 70 J. W sklepach staników do karmienia w tym rozmiarze brak, mogą zamówić, ale wtedy muszę kupić - paranoja. To już wolę przez neta.
    A bluzki - znam ten problem, bieganie- odpada, biust za bardzo skacze :)

    OdpowiedzUsuń