wtorek, 28 stycznia 2014

Co czytać dzieciom (część 6) - "Mikołajek ma kłopoty"

Dziś kolejny post dotyczący książek dla dzieci, dla tych którzy wcześniejszych nie czytali zachęcam aby zajrzeć do wcześniejszych wpisów na ten temat, a oto one :

"Mikołajek ma kłopoty"

Autor: René Goscinny, 
Jean-Jacques Sempé
Wydawca: Nasza Księgarnia


Dziś chciałabym Wam polecić w sumie całą serię książek o tytułowym Mikołajku, choć jeszcze wszystkich nie przeczytaliśmy, ale planujemy. W skład serii o Mikołajku wchodzą:

  • "Mikołajek"
  • "Rekreacje Mikołajka"
  • "Mikołajek i inne chłopaki"
  • "Wakacje Mikołajka"
  • "Mikołajek ma kłopoty"
  • "Nowe przygody Mikołajka"
  • "Nowe przygody Mikołajka. Tom 2"
  • "Nieznane przygody Mikołajka"


Zapewne większość z Was słyszała lub również czytała książki o Mikołajku. Dlatego dziś bardzo krótko na jej temat. Tytułowy bohater jest również narratorem. Mikołajek to kilkuletni chłopiec, który mieszka we Francji i w książce w zabawny sposób opowiada historię głównie związane ze szkołą, z jego kolejami, nauczycielami i rodzicami.

Książka bardzo zabawna, nieraz rozbawiła mnie, mojego męża i Adasia :-)

1 komentarz:

  1. Jak byłam mała czytałam Mikołajka :) ah, na wspominki mnie dziś wzięło.

    OdpowiedzUsuń