piątek, 24 stycznia 2014

Sałatka z tortelini

Dziś przepis na jedną z moich ulubionych sałatek, poza tym, że jest smaczna jej wykonanie jest bardzo proste i szybkie.

Składniki:
puszka groszku
2 puszki mandarynek
2 opakowania makaronu tortelini z mięsem
pęczek szczypiorku
majonez (ja używam kielecki)
* w orginalnym przepisie jest jeszcze szynka i pół łyżeczki curry, ja zwykle z nich rezygnuję

Sposób przygotowania:

Makaron ugotować, mandarynki i szcypiorek pokroić. Wszystkie składniki połączyć, dodać majonez i wymieszać. Można dodać sól i pieprz do smaku, według uznanie.



A Wy macie jakieś fajne przepisy na sałatki z makaronem tortelini lub innym, na przykład ryżowym? Chętnie skorzystam, ostatnio szukałam jakiejś w internecie ale jest ich tak dużo, że trudno było mi się na jakąś zdecydował, więc wolałabym gdyby ktoś mi polecił jakąś konkretną. Z góry dziękuję :-)


12 komentarzy:

  1. No i wiesz, że ja lubię takie smaki!? Więc teraz i moja ulubiona. W sobotę zrobię, a co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak zrobisz i skosztujesz to czekam na opinię...

      Usuń
    2. rewelacja! Dodałam jednak troszkę curry ;)

      Usuń
    3. To fajnie, że Ci smakowała :-)

      Usuń
  2. Hej:) Ja robiłam do tej pory wersję z pieczarkami i szczypiorkiem plus majonez, z mandarynkami z lekko słodkim akcentem musi być pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dawałaś tortelini, pieczarki podsmażone i szczypiorek oraz majonez??? Tylko tyle??? Może też spróbuję :-)

      Usuń
  3. musi być super, zrobię i ja! dzięki za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze a ja jakaś jestem anty sałatkowa... Nie wiem czego w sumie. Makaron muszę mieć na ciepło, sałatkę jak już na ostro... Taki ze mnie dziwny typ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty wiesz, ze ja ostatnio się zastanawiałam właśnie nad sałatką z tortelini. Kiedyś jadłam u mamy a sama nigdy nie robilam, a uwielbiam makaron i te małe pierożki. Koniecznie zrobię według Twojego przepisu. Super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie nieskomplikowane przepisy, szybko i pysznie. Niestety, mąż na diecie...nie chcę go kusić. Chyba, że coś zmodyfikuję. Majonez jest zakazany.....Makaronu też nie je....A nie chcę robić mu smaka....:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja robię sałatkę z tortellinek w taki sposób: tortellinki, ogórek zielony, szynka, ser żółty, kukurydza i majonez. Posypuję ziołami prow. i gotowe. Pychocia :-)

    OdpowiedzUsuń