środa, 25 czerwca 2014

Przedszkole - podsumowanie wydatków

Dziś chciałabym krótko podsumować ile wydaliśmy w tym roku szkolnym na przedszkole, Adaś trochę chorował, dzięki czemu "zaoszczędziliśmy" na opłatach... Zestawienia wydatków miały się pojawiać częściej jak pisałam w poście Przedszkole - wrzesień - podsumowanie wydatków jednak nie było na to czasu, więc dziś całościowe podsumowanie, w końcu już prawie wakacje :-)

Wyprawka: 103,30 zł
Suma opłat za przedszkole: 1 269,00 zł
Rada Rodziców: 80,00 zł
Pozostałe wydatki: 256,36 zł

RAZEM: 1708,66

Czyli nie jest tak najgorzej jak za 10 miesięcy uczęszczania do przedszkola. 
To już ostatnie dni Adasia w przedszkolu i od września mój "mały" synek pójdzie do szkoły. Już się wzruszam na samą myśl, że to koniec jego przygody z przedszkolem, ze z przedszkolaka stanie się uczniem... 
Oj, ale ten czas leci ;-(
Jeszcze nie tak dawno martwiłam się, przeżywałam jego pierwszy dzień w przedszkolu ;-(
No ale to było prawie 4 lata temu...


5 komentarzy:

  1. Przedszkole, szkola, nim sie obejrzysz a syn na studia pojdzie :) Dzieci zdecydowanie za szybko rosna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak to się dzieje, że niby nic a z portfela tak dużo ubywa. Majac dziecko sama widzę, że ceny produktów dla niemowlaków to jakiś kosmos. A później żłobek, przedszkole, szkoła, randki ... ehhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham wydatki normalnie. Gdy się zaczynają, to końca nie widać. Orientowałam się ostatnio, ile we Włoszech płaci się za przedszkole. Opłata za miesiąc to tutaj 500 euro. Nieźle...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, szybko czas leci :) Co prawda mój synek ma dopiero 6 miesięcy, ale mam wrażenie jakby wczoraj jeszcze siedział w brzuszku ;p
    Fajnie, że tu trafiłam! Będę częściej :)

    P.S. Ojciec chrzestny mojego synka ma na imię Adaś, a jego żona Anetka :D

    OdpowiedzUsuń