poniedziałek, 9 września 2013

Pół roku blogowania

28 sierpnia minęło 6 miesięcy odkąd zaczęłam blogować, więc nadeszła pora na kolejne krótkie podsumowanie. Swoją drogą, ale ten czas leci...

Do tej pory opublikowałam 43 posty, przez wakację trochę zaniedbałam bloga - przyznaje, ale obiecuję poprawę ;-) Łączna liczba wyświetleń mojego bloga to obecnie 1596 z czego jestem zadowolona, cieszę się, że wogóle ktoś czyta to co piszę i za to Wam bardzo dziękuję. Najpopularniejsze posty jak do tej pory to:
  • Sześć miesięcy razem (link)
  • Molestowanie przez księdza (link)
  • "12 rozmów o miłości. Rok po katastrofie" Joanna Racewicz (link)
Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję, że mnie odwiedzacie na tym moim skromnym blogu, jestem wdzięczna za każdy komentarz.

4 komentarze:

  1. Ahhh ja juz 5 lat prawie bloguje. to wciaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, muszę przyznać, że blogowanie jast wciągające, choć na początku nie byłam do tego zbytnio przekonana :-)

      Usuń
  2. ja dopiero zaczęłam, ale czuję, że szybko nie przestanę ;)

    OdpowiedzUsuń