poniedziałek, 25 listopada 2013

Versatile Blogger Awards

Zostałam nominowana do The Versatile Blogger Awards. Za nominację dziękuję mamie z bloga http://whitesemisweet.blogspot.com/. Zabawa polega na tym aby każdy nominowany blogger:
  • podziękował nominującemu na jego blogu
  • ujawnił 7 faktów dotyczących samego siebie
  • nominował 7 blogów, które jego zdaniem zasługują na nominację
  • poinformował o tym fakcie autorów nominowanych blogów
  • pokazał nagrodę u siebie
Nie lubię pisać sama o sobie, ale takie są regóły, więc zacznę od ujawnienie siedmiu faktów o mnie:
  1. Z każdym dniem jestem coraz bardziej zakochana w moim mężu, choć jesteśmy małżeństwem już ponad dwa lata, nadal chcę z nim spędzać każdą wolną chwilę i zastanawiam się czy kiedyś to się zmieni.
  2. Nie wyobrażam sobie mieszkania poza Polską, a nawet w innym mieście, z dala od mojej rodziny, tzn. rodziców, brata, teściów...
  3. Mam problem z wyrzucaniem rzeczy, np. ubrań, niektórych nie założyłam od kilku lat i wiem, że nie wyjdę w nich nigdzie, jednak tkwią w szafie jako te "po domu" i jest ich coraz więcej, takich ubrań które mam wychodzić w domu jest coraz więcej.
  4. Zespół napięcia przedmiesiączkowego objawia się u mnie nadmierną płaczliwością, potrafię się wzruszyć i popłakać oglądając wiadomości, masterchefa czy jakiś inny program, mój mąż też potrafi doprowadzić mnie wtedy bardzo łatwo do łez, np. żartując, ja biorę wtedy wszystko bardzo do siebie, gdy w innej sytuacji wogóle bym się tym nie przejęła.
  5. Nie potrafię myśleć o sobie, głównie myślę o innych, a ja jestem na samym końcu całej listy, dlatego bardzo rzadko znajduje i poświęcam czas sobie.
  6. Często nie mówię do końca tego co myślę, aby nie zranić innych.
  7. Chciałabym mieć kiedyś jeszcze trzecie dziecko, jeśli nasza sytuacja na to pozwoli, obecnie w jednopokojowym mieszkaniu z dwójką dzieci nie ma na to warunków.
A oto siedem blogów, które nominuję do nagrody, starałam się wybrać takie, które już obserwuję i są mi bliskie, które jeszcze nie były nominowane oraz, których nie nominowałam ostatnio w zabawie Liebster Blog, oto one:

7 komentarzy:

  1. Super fakty ujawniłaś :)
    Podpisuje się rękami i nogami pod punktem 1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że nie jestem osamotniona, bo już się bałam, że coś ze mną nie tak ;-)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację!
    1, 3 i 6 - dotyczy i mnie:)
    Np i 7 - podobna sytuacja i u nas, ale ja pragnę w przyszłości dzieciaczka nr 2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oby nam się udało, tego życzę Tobie i sobie :-)

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za nominacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację ;-)
    Punkt 1 również mnie dotyczy chociaż u mnie Nie-Mąż więc nie wiem czy to się liczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za nominację , adresik poproszę na @

    OdpowiedzUsuń